Thursday, October 14, 2004

brand!

Eigenlijk was ik gisteren niet helemaal juist met mijn powerball. Want ik had een xbeam in handen, en da's blijkbaar iets anders. Het verschil tussen de twee is me niet echt duidelijk, maar ik denk dat een powerball net iets leuker is dan een xbeam. En als ik me niet vergis werkt de ene (powerball) op batterijtjes en de andere met een ouderwets koordje waar je aan moet trekken om het ding in beweging te krijgen. Tot hier de powerball/xbeam uiteenzetting. Ik weet het ook niet meer.

Verder is het een rustige dag, waarop ik jammer genoeg alweer een party T-shirt langs mijn neus heb zien voorbijgaan. Maar dat is geen nieuws. Vanmorgen was ik toch wel een beetje geschokt van een artikel in de krant. Het ging om een vrouw die euthanasie wou plegen, maar van de officiële instanties nooit toestemming kreeg. Uiteindelijk heeft ze na een lange lijdensweg het recht zelf in handen genomen en ze heeft zichzelf voor de gebouwen van de Gazet van Antwerpen in brand gestoken. Ze had de krant gewaarschuwd, en de journalist in kwestie had haar nog proberen om te praten, maar dat lukte niet. Niemand wist waar de vrouw was, of waar ze naartoe ging. Haar verkoolde lichaam is later teruggevonden...Echt gruwelijk, en vooral iets om over na te denken.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home