Monday, October 18, 2004

cup of tea

Ik weet niet meer wie me vertelde dat ik dringend eens vanalles moest gaan uitproberen op mijn blog. Makkelijk zat, dacht ik, maar het liep anders...Foto's toevoegen, links plaatsen op mijn overzichts-pagina: Het is niet my cup of tea, dus tot nu toe zijn mijn inspanningen vruchteloos gebleken. Om te laten zien dat ik echt wel mijn best doe om mijn site wat meer geurtjes, kleurtjes en fleurtjes te geven, heb ik mijn lettertjes dan maar in het blauw gezet. Want dat is me wél gelukt. Oef.

De links doe ik dus nog via deze weg. Zo is er vb de dolle site van Nick, de jongen die me mijn eerste 'pasjes' op het snowboard heeft leren zetten. Verder moet ik ook absoluut linken naar de Pappenheimers, de leukste quiz van het land. Al is het maar omdat mijn zusje in het week-end naar een opname is geweest, en de geweldige Tom Lenaerts de rol van quizmaster op zich neemt.

Voor ik het vergeet: ik heb de magical button gevonden die toelaat dat zomaar iedereen comments kan geven (inloggen hoeft dus niet meer). Verenig dus uw krachten en blog er maar op los.




0 Comments:

Post a Comment

<< Home