Wednesday, October 13, 2004

da beamer

Waw, ik heb daarnet een echte powerball uitgeprobeerd. Dat is een soort van balletje waarmee je -mits de juiste bewegingen- spieroefeningen kan doen. In eerste instantie werd het gebruikt door astronauten, die op die manier fit konden blijven in hun kleine capsule. Echt een cool ding, hoe feller je het laat bewegen, hoe zwaarder het wordt. En het geeft ook nog eens licht. Handig als je op een fuif de show wil stelen. Dan moet je de techniek natuurlijk wel eerst goed onder de knie hebben, en dat kan ik in mijn geval nog niet echt zeggen. Ik zit hier maar wat heen en weer en op en neer te flapperen met mijn armen, polsen en alles wat daartussen zit. Maar zoals het welbekende gezegde luidt: oefening baart kunst.

En ja, wat toch ook niet mag ontbreken, is het Limburgse-dialect-nieuws. Uit een studie blijkt dat Vlamingen het Limburgse dialect (23%) het meest sexy dialect vinden. Waar ze dat vandaan halen weet ik niet, maar het is in ieder geval eens leuk nieuws uit de meest onderschatte streek van Vlaanderen. We zijn toch nog voor iets goed. Hoopvol wachtend op de komst van een internet-T-shirtje, sluit ik deze goednieuwsrubriek af. En als ik in het holst van de nacht weer eens overboden wordt (allemaal duimen tussen 12 en 1) dan doe ik wel een bod op zo'n powerball.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home