Friday, October 22, 2004

geen whisky-cola

Ohoh, ik moet me vandaag naar mijn blog slepen. Deze keer niet omdat ik geen zin heb om te schrijven ofzo, maar vooral omdat ik moe ben en mijn gedachten niet echt op een rijtje krijg...Gisteren was ik om half 1 snachts dan ook nog met 'mie sista on da road'. Je moet wel dom zijn, als je de volgende dag op een onmogelijk uur uit je bedje moet om te gaan werken, maar het was voor het goede doel (lees:voor mijn werk). En dan zit je daar op café om je relaties op te poetsen, komen de herinneringen aan toffe studentenavonden weer boven, en wil je nooit nog uit het café weg, al moeten ze je eruit slepen. Zo ver heb ik het niet laten komen, het stonk na een tijdje nogal naar de sigarettenrook, en drinken van de whisky-cola ging ook al niet, want mijn huisje ligt op auto-afstand van het café. Beter zo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home