Wednesday, October 20, 2004

nut loox

Tja, dan denk je dat je alles gezien hebt in het leven: vreugde, verdriet, warme zomerdagen, koude winternachten. Tot er opeens een klein meisje afkomt met een joekel van een noot in haar handen, minstens drie keer zo groot als een normale noot. Wie me niet gelooft, moet morgen Het Belang van Limburg er maar eens op naslaan, de grootste noot allertijden, wed ik. Hij werd gemeten en al en daarna professioneel gekraakt. Zoals het hoort.

Dan heb ik verder een geweldige pda in mijn handen geduwd gekregen, een Loox 720. Ik heb er via een hotspot mijn eigenste blog mee geraadpleegd. Vermits blogspot.com zich vanzelf aanpast op kleine schermpjes, was het een lust voor het oog. Nu zit ik wat te tokkelen en te doen op dat geweldig machientje. Maar omdat er nog heel wat werk ligt te wachten, hou ik het vandaag op het heugelijke noot- en pdanieuws.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home