Tuesday, October 12, 2004

party T-shirt

Ik dacht ook eens een geweldig koopje te doen: gisteren op e-bay een bod gedaan op een pracht van een t-shirtje. Maar wat gebeurt er dan: de aanbieding loopt af als ik al lang in mijn bedje lig (lees: 3 uur 's nachts). En dan gebeurt natuurlijk het onvermijdelijke. Eén of andere kwiep doet een half uur voor afloop 50 cent bovenop mijn bod, en ik, die me in mijn dromen al zie met mijn nieuw T-shirtje, lig ondertussen nietsvermoedend, jaja, te dromen.

Maar een echte onehitwonder geeft niet op. Nu heb ik dus een bod gedaan op eenzelfde T-shirtje. Dat bod loopt morgen om 1 uur 's nachts af. Dat is al iets schappelijker, maar het blijft laat voor een werkende, serieuze mens als ik. Een party organiseren lijkt me dus een optie, zodat ik zeker nog wakker ben, en meteen ook mijn aankoop kan vieren. Maar dat is niet echt serieus, en ook niet echt werkend. Tis godgeklaagd wat een mens allemaal moet doen om aan een T-shirt te geraken. Godgeklaagd. Ja.

1 Comments:

At 11:58 PM, Blogger dorien said...

Oh jee, seffes hoop ik nog dat ik weer overboden word. Wat een gedoe. IK ben nu al stilletjes mijn ouders aan t aankondigen dat ik hun Visa-kaart wel eens zou nodig hebben. Maar als ze dat van die jongen lezen...
Een groene blog is trouwens heel cool, denk ik, Wim. Past wel bij u.

Tja, en wat die links en zo betreft, ik zou dat heel graag doen, ook foto's en zo. Maar het hoe en het wat is mij nog niet duidelijk. Ik ben al blij dat ik elke dag mijn ding kan typen zonder dat het elke keer onderstreept is, of de verkeerde titel heeft. Maar ik doe mijn best...Volgende week ga ik voor een link of foto! Beloofd.

 

Post a Comment

<< Home