Friday, October 08, 2004

theonehitwonder

Middagpauze. Dus is het blog-time. Ik ben me nu al op morgen aan t verheugen, want ik heb van mijn vriendje een bereleuk verjaardagscadeau gekregen: dankzij hem kunnen we ons morgen eens lekker laten verwennen bij een professionele massage-studio. Can't wait. Queen Dorien is coming. Ik heb het er wel al een hele tijd dik opgelegd dat ik dat Ă©cht eens heeeeel graag wou doen. Want bij jongens helpt alleen de grote trom; kleine, subtiele hints worden nooit begrepen. Verder heb ik heel wat smsjes en mailtjes en telefoontjes gekregen. Erg leuk. En Frederik had het zelfs over deze blog, die alleen maar tot stand is kunnen komen dankzij king of the internet Frederik Marain. Merci allemaal. I had a great time.

1 Comments:

At 4:59 AM, Blogger dorien said...

Zoals ik al zei: smurf een smurf. Die man-oh-man-beweging vind ik toch maar iets raars. En wat die mannen betreft: ze zien geen stof, ze zien geen strijk, en ze zien zeker geen subtiele hints. Neem het van mij aan.

 

Post a Comment

<< Home