Tuesday, November 23, 2004

allemaal beestjes

Allemaal beestjes, shalalala, zoveel beestjes om me heen.

Overal beestjes vandaag, en jeuken dat dat doet. Grote beestjes, kleine beestjes, vliegende beestjes, kruipende beestjes, beestjes met veel poten, beestjes met kleurige ogen, beestjes met haartjes.
En ze kruipen verder. En ze vinden het leuk. Ze willen me allemaal iets vertellen, en ze willen allemaal wel ergens naartoe.
Ik heb niet gedronken, maar ik heb wel iets anders aan de hand.
Vandaag ben ik in zo'n bui dat ik vanalles wil doen, zo graag zelfs, dat ik ergens begin, dan weer aan iets anders denk, en daardoor met nog iets anders bezig ben. Inderdaad, uiteindelijk doe je dan helemaal niks. Dat moet je mij niet vertellen.

Misschien heeft het er wel mee te maken dat ik gisterenavond in de huid van Xandee mocht kruipen en in de Swinpaleis-piste 'I've got the music in me' met Tanja (Dexters) en An (Van elsen) heb mogen kwelen. Als er nu iets is wat ik niet in me heb is het de music, maar daarvoor heb ik heel wat beestjes in de plaats gekregen. Even goed, zo niet beter.

2 Comments:

At 7:58 AM, Anonymous Anonymous said...

hihi allemaal beestjes, wat een leuk stukje. Ik heb ervan genoten en zou nu zelf ook beestjes willen voelen.

http://tine.blog-city.com

 
At 7:52 AM, Blogger dorien said...

Heb Robinson gemist, door het Swingpaleis wel te verstaan. Anders zou ik noooooit vergeten zijn ernaar te kijken.
Cool dat Ronald eruit is. Van mij mag Frank ook winnen. Of Shandinella. Kweet het niet zo goed, want ge weet natuurlijk nooit wat er gebeurt als de camera's afstaan. Misschien willen we dat ook niet weten ;-)
(Zo is Felice vb inderdaad een echte, ouwe nurk!)

 

Post a Comment

<< Home