Thursday, November 04, 2004

de wereld is een dorp

Terwijl iedereen het over de verkiezingen in Amerika heeft, ga ik er voor de verandering eens over zwijgen. Niet dat het er niet toe doet, verre van, maar er valt ook heel wat anders te beleven op deze planeet.
Ik denk maar aan de dood van Theo Van Gogh en het massale lawaaiprotest dat daarop volgde in Amsterdam. Een betoog voor vrije meningsuiting en tolerantie was het. Mag ook wel, nu een moord naar aanleiding van iemands mening geen eenmalig feit meer blijkt te zijn in Nederland, remember Fortuyn.
Ik denk aan een leuke stewardess, Queen of Sky, die ontslagen werd omdat ze op haar blog een foto van zichzelf in stewardessuniform had gepost. Dat mag niet van haar luchtvaartmaatschappij. Ik heb een probleem om door te linken naar haar blog, daarom hier de url: queenofsky.journalspace.com.
Ik denk aan Vlaams Blok parlementslid Marie-Rose Morel, die absoluut mee op reis wil met Prins Filip (niet te geloven, toch?) en aan Elton John, die trouwplannen heeft.

De wereld is een dorp, het ziet er wel zo uit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home