Monday, November 08, 2004

je hebt zo van die dagen

Hier ben ik weer, levend en wel, maar dat is dan ook alles. Want wat heb ik slecht geslapen vannacht. Als je één keer begint te piekeren, lijkt er geen einde aan de stroom van gedachten te komen. Uren heb ik erover gedaan om mijn hoofd een beetje leeg te krijgen, en dan sta je na een kort nachtje op, en gaat de spiraal gewoon verder. Conclusie van het hele gedoe is de volgende: bezig blijven, vooral niet nadenken, en ook niet nadenken over of dat al dan niet de goede oplossing is, wat ik nu al aan het doen ben, en wat eigenlijk betekent dat ik al opnieuw aan het piekeren ben. Niet dus, ik ben bezig, zie je dat dan niet ;-)

1 Comments:

At 12:16 AM, Blogger dorien said...

Dank u Hannemie, you're the best.
Voel me trouwens weer helemaal happy vandaag! Joepie!
Nog even zeggen dat het echt wel tijd wordt dat we Roel eens te zien krijgen.
Zwem ze ;-)

 

Post a Comment

<< Home