Wednesday, November 10, 2004

linken blinken niet altijd

Ohoh, blijkbaar moet ik dus echt werk maken van een promo-actie voor mijn blog. Of ik nu in het Engels, Nederlands, of Chinees schrijf, de mensen moeten me eerst weten te vinden natuurlijk. Daarvoor moet je wel heel wat moeite doen: zo laat je je best opnemen in een search engine als Technorati. Allemaal goed en wel, maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat je daarbij iets moet aanpassen in je html-opstelling (lees: onbegrijpelijke computertaal) en dan loopt het falikant fout. Zelfs een foto heb ik nog altijd niet op mijn blog 'gemaneouvreerd' gekregen, laat staan een opname in een search engine.

Maar misschien zoek ik ook wel uitvluchten, want zeg nu zelf, een wildvreemde die elke dag mijn blog zou komt bekijken, een 'comment' post, en uiteindelijk misschien zelfs linkt naar mijn blog...Alleen de gedachte al.Brrr.

Goed, ik zie wel waar ik uitkom, en doe ijverig verder. Een blogmadam waar ik alvast ontzettend veel respect voor heb is de Limburgse Tine. Ik had haar gevraagd om eens een blik te werpen op mijn nederig stulpje hier, en dat heeft ze ook gedaan (zie de comment bij 9/11). Als ik ooit links krijg geplaats op mijn frontpage krijgt ze een ereplaats. Binnen honderd jaar dus ;-) Bij deze toch al een petieterig linkje via deze post.

1 Comments:

At 5:07 AM, Anonymous Anonymous said...

hihihi, een blogmadam... laat die madam maar thuis want zo voel ik me helemaal niet. JUST Tine will do fine ;-)

Ik heb ook altijd zo zitten prullen om iets op mijn blog te krijgen, ik ben dan overgestapt naar Blog-city en alles ging veel makkelijker eens ik betalende was want versie die gratis is kon ik nog niet veel mee. Nu wat foto's betreft, een goede site is Flickr.com. Gratis en je krijgt er zelfs de html code bij in verschillende formaten van je foto en zo kan je hem dan linken. Zou tof zijn moesten we een gezicht op dat aapje kunnen plakken ;-)
Btw, je link is gelegd op mijn blog. Zie 'new finds'

http://tine.blog-city.com

 

Post a Comment

<< Home