Tuesday, November 30, 2004

rudolph my favourite

Rudolph the red nose reindeer,
had a very shiney nose,
and if you ever saw it,
you would even say it glowed.
All of the other reindeer,
used to laugh and call him names.
They never let poor Rudolph,
join in any reindeer games.
Then one foggy Christmas Eve,
Santa came to say:
Rudolph with your nose so bright,
won't you come and guide my sleigh tonight?"
Then all the reindeer loved him,
as they shouted out with glee:
Rudoph the Red Nose Reindeer,
you'll go down in history!"

De beste kerstsong aller tijden als je het mij vraagt, met een melodie die je in geen dagen uit je hoofd krijgt. Allemaal zingen dus. In koor.

4 Comments:

At 7:54 AM, Blogger dorien said...

Ja, twas echt zo schoon ;-)
Nee, serieus, dat doet echt goed als ze zo overtuigend spelen én winnen. Parma is stvv niet, hè, ze hadden het moeten weten.

Wat mij nu wel een beetje stoort is dat ge over iets helemaal anders begint dan waarover ik het in mijn blog had. Is Rudolph niet interessant genoeg, soms ;-)

P.S. Robinson opgenomen, want kwas op t Swingpaleis. Kweet al wel wie gewonnen heeft of course.

Leve Rudolph!

 
At 6:05 AM, Anonymous Anonymous said...

You think you know them?
hydrocodone withdrawal

 
At 5:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Hallo ,

Ik ben net terug van een vakantie naar spanje. als je ooit in de buurt bent van baskenland en e houd van Fietsen dan moet je zeker de fabriek van [url=http://www.orbea.com]orbea[/url] gaan bezoeken.
Je krijgt er alle informatie van en eht zijn super fietsen. Ik heb deze tip gekregen via een kleine site [url=http://www.vakantienieuws.info]vakantie nieuws[/url]
Nu ik vond de linkop jullie site en wou jullie toch nog even bedanken .

 
At 1:20 PM, Anonymous Anonymous said...

Heb zojuist een weekendje Parijs gewonnen . Ik heb de tckets en de reservatie al binnen. Als je ook wil winnen gewoon aanmelden op hun nieuwsbrief.
[url=http://www.vakantiestart.info]
vakantiestart[/url]

 

Post a Comment

<< Home