Thursday, November 18, 2004

Vreemd

Hoewel ik nu al een beetje moe ben, zal ik het nog eventjes moeten trekken. Vanavond vertek ik immers naar Utrecht, maar wel met een heel speciale destination: de Baghdad blogger. De Irakees werd bekend omdat hij tijdens de oorlog in Irak een online dagboek (een blog dus) bijhield. Hij beschreef erin hoe hij zich voelde, wat er in Irak gebeurde en op die manier ontstond er een heel goed beeld van 'de andere kant' van de oorlog, met andere woorden niet de kant van de gecensureerde, Amerikaanse big media. De Baghadad blogger, of Salam Pax, werd steeds populairder en heeft ondertussen al een boekje gepubliceerd. Nu is hij dus op een 'boogscheut' van ons voor tekst en uitleg.

Verder moet "Hanne Troonbeeckx" steeds weer opnieuw haar Swingpaleis-ervaringen vertellen. Mensen willen weten of An Van Elsen echt zo klein is, of Felice echt een ambetante kerel is wanneer de camera's afstaan en of Katrien van Temptation Island toch niet samen is met Tim de Pril. Ik weet het allemaal niet zo goed. Er wordt zoveel gezegd. Alsof ik na een half uurtje die mensen kan doorgronden. Nee dus. Het verbaast me hoe fel dit allemaal bij de mensen leeft...Echt vreemd.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home