Tuesday, December 14, 2004

behoorlijk miserabel

Do you hear the people sing, singing the song of angry men,
it is the music of the people who will not be slaves again...

Hoe geraakt een mens nu met zo'n liedje in zijn hoofd? Een liedje uit 'Les Misérables'? Misschien omdat ik me wat miserabel voel. Of misschien ook wel omdat ik een brief heb gekregen van mijn voreger schoolkoor met de vraag of ik een kerstconcert mee wil gaan zingen. Toen ik nog als onschuldige tiener in dat koor zong, hebben we voor het 25-jarig bestaan ervan enkele liedjes uit 'Les Misérables' gebracht. Uit volle borst heb ik de geciteerde zinnetjes toen meegekweeld. Ik wist toen niet beter. Wie zal het zeggen, want ik voel me toch echt behoorlijk miserabel.

2 Comments:

At 2:23 PM, Anonymous Anonymous said...

Dag dorientje
Ik voel me al een aantal daagjes ook wat miserabel -als het een troost mag zijn. Het begon op m'n verjaardag, daarna ging het wat beter en vandaag weer slechter. Ben naar de dokter gemoeten: virale infectie en lage bloeddruk. Heb massa's verbeterwerk, maar dat zal moeten blijven liggen.
Wat me zou oppeppen, is een heerlijke ski-vakantie. Daar heb ik nu ns écht zin in! Denk maar ns terug aan toen, zie je ons daar nog met onze slee in die ongerepte natuur? Herrlich! Hou je goed ginder en tot tijdens de vakantie! Schöne Grüsse NELE

 
At 1:42 AM, Blogger dorien said...

Hoop dat het al wat beter gaat...Met mij toch al wel (een beetje) hoor.

En wat dat skiën betreft: ja, wat was dat mooi. Zalig, de beste skivakantie ooit eigenlijk. Geen commercieel gedoe, alleen maar enkele vrienden in een hut, met gezelschappspelletjes en oude stoof. En dan die natuur. Schitterend! Alleen de bussen hadden wel wat later mogen rijden ;-)

 

Post a Comment

<< Home