Friday, December 03, 2004

bij deze

Ik (wijs naar jezelf), jij (wijs naar iemand tegenover je), hij (wijs naar iemand links van je) of zij (wijs naar iemand rechts van je), iedereen (draai drie cirkels rond je hoofd) heeft iemand nodig...

Je raadt het al: ik heb de clouseau-vibe te pakken. Hoe kan het ook anders? Gisteren zetten ze het Antwerpse sportpaleis op stelten, en ik was erbij.
Woensdag kreeg ik een telefoontje van een vriendin die nog een kaart overhad, tja, en dan zeg ik echt geen neen. Welkom in dit feestpaleis.
Het publiek bestond hoofdzakelijk uit vrouwen, en dan echt die van het extreme soort: allemaal die-hard fans. Het ging dan ook om het eerste (van 14) concerten en een echte fan kan het zich niet permitteren een deel van de massa te worden, lees: een deel van de mensen die pas naar het tweede concert komen, of het vijfde of het voorlaatste. Shame on them, dat zijn geen fans.
Ik wel, hoor, bij deze.

1 Comments:

At 4:40 AM, Blogger dorien said...

dat is hier censuur van het eerste uur. Daarom wordt bovenstaand bericht volledig genegeerd.

 

Post a Comment

<< Home