Wednesday, December 08, 2004

een klein beetje open

Steeds als ik je zie lopen, dan gaat de hemel een klein beetje open...

Ging de hemel nu ook maar open, een beetje, een heel klein beetje, dat is al goed genoeg. Dan kan ik lekker met mijn t-shirt in het zonnetje gaan zitten en hoef ik me niet te verstoppen in twee 'rolkraag-pulls', een dikke jas en een wollen sjaal. Dan kan ik me rustig op een bankje zetten als ik op iemand wacht en hoef ik me niet te gaan verstoppen op een plekje, zoals een portiek, dat al iets warmer is maar nog lang niet warm genoeg.
Tjongejonge toch. Ik weet het, ik ben niet snel tevreden. Alhoewel, een weekje skiën in de Zwitserese sneeuw, een slokje Glühwein (hmm, een stuk of twee glaasjes mag ook) op de kerstmarkt, gezellig onder een dekentje kruipen met een heerlijke dvd terwijl het buiten vriest, dat is al even 'schoon'. Dus ja, eigenlijk is de hemel wel een klein beetje open...

1 Comments:

At 11:41 PM, Blogger dorien said...

Dat van de kerstmarkt klopt (ge moogt nog altijd mee, zondag de 19de), dat van het dekentje en de dvd ook, maar wat dat skiën in Zwitserland betreft: wishful thinking. Hoewel: de piste in Neerpelt kan de vergelijking met Zwisterland ook wel een beetje aan ;-)
Kunt gij trouwens iets van dat Latijn? Rymen is way out of my head...

 

Post a Comment

<< Home