Thursday, December 23, 2004

kerstcadeautje minder

My name is Speedy. Speedy Gonzalez.

Letterlijk en figuurlijk. Na amper op deze aardkluit te hebben rondgereden, heb ik mijn eerste snelheidsboete op zak. En ik help er niet eens de Belgische staat mee, maar wel de Nederlandse. Verdorie toch. 30 euro omdat ik 8km/uur te snel heb gereden (58 ipv 50) op de wegen van Valkenswaard. Ik was gewaarschuwd, en een gewaarschuwd vrouw is er twee waard: "In 'Olland zijn ze veel strenger, pas op!". Maar als er nergens een bord staat met hoeveel je nu precies mag rijden, heb je niks aan zo'n advies. Ik vind het eigenlijk helemaal niet eerlijk...
Tja, da's een kerstcadeautje minder. Eens kijken wie ik dit jaar eens ga overslaan. Nood breekt wet ;-)

1 Comments:

At 12:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Geef mij maar een kadootje minder dan hoef je de anderen niet te benadelen hihihi.
Ik kreeg mijn eerste boete 5 jaar terug, hoeveel? Daar zullen we het maar niet over hebben... sssttt kom hier ik vertel het je in je oor...*25000 belgische franken*
Sindsdien heb ik geen zware voet meer hihihi

http://www.geocities.com/martine_verheyden/Christmas2004

HUGSSSSSSSSS
Tine.blog-city.com

 

Post a Comment

<< Home