Monday, December 27, 2004

kerstmis rocks

Step to the left, step to the right
This calypso's a delight

Waw, wat was Kerstmis weer lollig. Ik heb een catchy calypso-song geleerd met bijpassende danspasjes , ik heb mijn nichtjes een nooit geziene rapversie van de Streets of London zien brengen én als kers op de taart deden drie herders (twee nichtjes en een gekke zus) een indiaanachtige rondedans.
Wablieft? Tja, het is zowat traditie dat de 'kinderen', ondertussen allemaal heel groot en volwassen, een dansje/liedje/toneeltje doen vooraleer ze de cadeautjes mogen opendoen op kerstdag. Omdat we dat nog altijd heel leuk vinden en er dan heel wat afgelachen wordt, blijven we de traditie voortzetten.
Met een volle maag, van achtereenvolgens varkensgebraad (vrijadagavond), ree (zaterdagmiddag), zelfgemaakte garnaal- en kaaskroketten (zaterdagavond) en fazant (zondagmiddag), kom ik tot de volgende conclusie: Kerstmis rocks.

2 Comments:

At 4:25 AM, Blogger dorien said...

Om maar van uw scheet te zwijgen, hè Hannemie;-)

Btw: uiteindelijk was ik dus wel degelijk de winnaar, met 0 stronten. Wat ge onderweg doet maakt niet uit, het is de eindstreep die telt. You're just jealous.

 
At 2:34 AM, Anonymous Anonymous said...

hahaha zo te lezen was het één en al pret bij jullie... stronten, scheeten hihihi ... please, fill us in about that!

http://tine.blog-city.com

 

Post a Comment

<< Home