Tuesday, December 21, 2004

taste for more

Like the sun I'll be rising

De rest van dit Natalia-refrein had ik u graag meegegeven, maar omdat ik tijdens het zingen ervan een heel epistel van onsamenhangende, vaak onbestaande woorden brabbel, bespaar ik u mijn interpretatie van dit lied. Om de juiste tekst op het internet te zoeken, ben ik dan weer net iets te lui. Maar wat is er mooier dan de sun die 'riset'?

Een kerstmarkt in Keulen misschien? Inderdaad. Hoewel ik me nog altijd afvraag of we helemaal naar Keulen hadden moeten rijden om van de ene drank- en eetstal naar de andere te wandelen. Het begon met echte Bratwurst, daartussenin genoten we van friet, aardappelkoeken, bratkartoffeln, nog een Bratwurst, echte Duitse stoemp, en heerlijke Glühwein met rum. Hebben we daar nog wat anders gedaan? Zeker, we zijn in de Irish pub beland en in een klein Duits koffiehuisje, alwaar we ons aan wat warme drank tegoed deden, want dat hadden we echt nog niet genoeg gedaan. Dit smaakt naar meer ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home