Friday, January 28, 2005

franky en alain on the gsm

Is it getting better
Or do you feel the same
Will it make it easier on you now
You got someone to blame

Het verleden herhaalt zich. Een waarheid als een koe, op vele vlakken. And nobody is to blame.

Zelfs in de gms-business, de business of the future, gaat een enkeling zijn inspiratie in het verleden zoeken. Herinner u de grote telefoonhoorns van vroeger (vastgehecht dus aan de telefoons waarbij je nog moest draaien om een nummer te vormen). Enkeling Nik Roope heeft die dingen op die manier in mekaar gestoken dat je ze in je gsm kan pluggen. Je kan dus gms'en met een loeier van een retrohoorn tegen je oorschelp. Wat daar precies het voordeel van is, is me nog niet duidelijk, maar leuk is het wel.

Ik moet nu dringend andere oorden opzoeken, want Alain van Het Eiland zit vanop de kast wat raar naar me te kijken. Ik schrok me een ongeluk toen ik het Humo-masker vanmorgen op het werk in mijn richting zag kijken. Hij kijkt me recht in de ogen, en keeps an eye on me. Jakkes...En thuis loopt er ook al een Franky rond. "Zeverrrr, gezeverrrrrr"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home