Monday, January 10, 2005

pina colada op je rij-examen

If you like pina colada
getting caught in the rain

Zoals ik eerder al zei, wil ik in 2005 van elke dag iets speciaals maken. Het leven is te kort om dat niet te doen.

Speciaal schuilt in de kleine hoekjes. Onverwachts iets doen bijvoorbeeld. Zo ben ik een avondje gaan schaatsen. Dat had ik in tijden niet gedaan en het was even wennen. Maar wat hebben we gelachen toen mijn zusje plots op haar gezicht ging en toen we deden alsof we vlogen op de baan.

Kleine dingen dus. Opeens met Niels in een supercafeetje beland in Hasselt, waar we ons tegoed hebben gedaan aan een cocktail. Een pina colada, zonder regen.

Deze post is dus niet meer en niet minder dan een update, om te laten zien dat ik mijn voornemen nog altijd volhou.

Nu nog even dit: SIS, HEEL VEEL SUCCES MET JE RIJ-EXAMEN! Ik duim.

1 Comments:

At 9:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Oh ja, lekker zijn de coctails daar en nog te zwijgen van het eten... MMmmmmm jam jam. :-)

http://tine.blog-city.com

 

Post a Comment

<< Home