Thursday, January 20, 2005

sterrendom voor schnappie

25 years of my life and still
i'm trying to get up that great big hill of hope
for a revolution

Mijn site wordt op dit eigenste moment overspoeld door 'Ollanders. Van overal komen ze, ze zijn met z'n honderden. Nooit heeft mijn blog op een dag meer dan 59 bezoekers gehaald en nu dit. Bezoekers: dat ben ik, familie en trouwe vriendjes en vriendinnetjes.

En wat zag ik vanmorgen op mijn statistieken? Dat er op dat moment (heeel vroeg in de morgen dus, bij het krieken van de dag zo je wil) al 33 mensen mijn blog hadden bezocht. Wat was er aan de hand, vroeg ik me af. Vanwaar het plotse succes? Word ik een ster in Nederland?

Na een diep onderzoek werd alles me duidelijk: het was Schnappie. Schnappie heeft me dit gelapt. Blijkbaar is de schnappiehype nu ook de grens overgewaaid en zijn alle Nederlanders op zoek naar het originele krokodillenlied. Bijna alle hits naar mijn blog komen van zoektermen in google zoals 'schnappie, krokodil, schni en schna'. Omdat ik maandag al over schnappie had bericht kom ik in google als vierde voor bij die zoekterm.

Het sterrendom is dus nog niet echt voor mij weggelegd, voor Schnappie daarentegen wel.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home