Wednesday, January 26, 2005

sun block

Girl girl girl
WhenI hear him talk
Ooh my mind gets blocked

Mijn mind blockt wel meer. Zo bijvoorbeeld toen ik in Het Belang van Limburg las dat Hasselt erover denkt om in de zomer een Hasselt Beach te maken aan het kanaal: "Een vijf-sterren strand" in navolging van Brussel, dat al enkele jaren zo'n 'evenement' organiseert.

Toen ik het artikel las, liepen de rillingen over mijn rug. Letterlijk, want het is in het sneeuwige Limburg zo koud dat ik me amper iets kan voorstellen bij Hasselt Beach. Alleen al de gedachte aan een bikini-outfit is genoeg om me uit mijn lood te slaan. Brrrrrrrrr.
Bovendien kan Hasselt toch wel iets origineler uit de hoek komen, en zelf iets leuks voor de zomer bedenken, iets wat geen enkele stad hen heeft voorgedaan. Ik denk bijvoorbeeld aan een zwembad op de markt, of her en der in de winklestraten hangmatten tussen neppalmbomen.

Maar goed, op dit eigenste moment ben ik één en al vooroordeel. Misschien als ik het warm krijg, dat ik zelfs voor het idee te vinden ben. Maar nu girl, is my mind blocked.

1 Comments:

At 2:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Waar? aan de kom? alles behalve gezellige buurt! brrr nee, mij niet gezien

http://tine.blog-city.com

 

Post a Comment

<< Home