Monday, January 31, 2005

wat een dag

Altijd is Kortjakje ziek
Middenin de week
maar 's zondags niet

Ik was zondag wél ziek, en heel moe. Daarbovenop had ik nog eens spierpijn. Genoeg reden dus om met mijn pyama in de zetel te gaan hangen, en er nooit meer uit te komen.

Gelukkig viel er die dag heel wat te beleven 'op televisioneel gebied'. Zo heb ik kunnen genieten van de finale van de Australian Open, waarop het journaal van 13 uur bijna perfect aansloot. En dan, na enkele clipjes op tmf, mocht ik getuige zijn van het wereldkampioenschap veldrijden. Spannend tot de laatste meter. Jammer dat het gedaan was, vooral omdat ik dan weer een ander interessant programma moest zoeken. Zelfs dat was bijna te veel gevraagd.

Uiteindelijk ben ik er toch in geslaagd me uit de heerlijke luie zetel te hijsen. Om op een ander opnieuw in een zetel te gaan hangen. Wat een dag!

1 Comments:

At 5:18 AM, Anonymous Anonymous said...

Free Ads and Marketing Lessons conveniently SENT straight to your Inbox Daily!

 

Post a Comment

<< Home