Wednesday, February 09, 2005

een heerlijk melodietje

Tis een heerlijke melodietje
Tis een lentesymfonietje

Ik ben me de laatste dagen suf aan het krassen. Virtueel dan. Vliegtuigmaatschappij KLM is naar oude gewoonte met een internet-actie begonnen, waarbij je een romantische Valentijnstrip kan winnen. Elke keer dat een vriend of vriendin die jij hebt opgegeven, ook meedoet, krijg je een nieuwe kans.

Met mijn vier mailadressen heb ik natuurlijk meteen vier, en niet één kans gekregen, maar het geluk lacht me blijkbaar niet toe. Ik kan natuurlijk ook duizenden nep e-mailadressen gaan aanmaken. Vorig jaar heeft een jongen met heel veel tijd dat gedaan, en natuurlijk heb je dan prijs. Hij dus ook.

Maar ik ga morgen samenwonen en dat vind ik al even romantisch. Tis een heerlijk melodietje, al zeg ik het zelf.

1 Comments:

At 3:28 AM, Blogger dorien said...

Maar alleen de gedachte al dat ik dan al die mailadressen moet ingeven en ook weer moet gaan krassen, bezorgt me stress.
Boe klm!

 

Post a Comment

<< Home