Wednesday, February 23, 2005

Michiel blogt

Blauw blauw blauw
keer ik terug naar jou

Ik weet niet waar ik moet beginnen. Of wacht: ik weet het wel.
Maandagmorgen, 6u30, terug van een nachtje La Rocca. Terug van een nachtje feest, een nachtje dansen, een nachtje drinken, een nachtje lol.
Zondagmorgen, terug van een nachtje Kulturama in Leuven, met digitaal laptop-lawaai en een hoop gezever, maar niettemin de max.
Zaterdagmorgen, terug van een avondje wijndegustatie met heerlijke Zuid-Afrikaanse en andere soorten wijnen.

Maar wat ik me vooral van dit weekend herinner, is de geboorte van Michiel, het eerste kindje van de zus van Niels. Een schat van een baby, twee families zielsgelukkig, en Dorien wordt nu 'tante Dorien' (shit wat klinkt dat oud).
Michiel heeft al een eigen weblog. Je kan er in deze digitale tijden maar beter snel bij zijn. Ik krijg de url weer eens niet gelinkt. Vandaar: http://michiel.medialog.be

1 Comments:

At 1:52 AM, Anonymous Anonymous said...

Proficiat tante Dorien

 

Post a Comment

<< Home