Thursday, February 03, 2005

muziek in de oren

I've got the music in me
I've got the music in me
I've got the music in me

Gisteren naar een debat geweest rond journalistiek met als titel 'Wie bewaakt de waakhond?'.
De heren Peter Vandermeersch, Yves Desmet en Luc Van Der Kelen waren de uitverkoren om een avond lang de discussie levend te houden.

Ze deden dat niet slecht, al zeg ik het zelf, en hadden het over hoe slecht nieuws oh zo goed verkoopt, hoe een verschijning in de Laatste Show meer invloed heeft dan een citaat in de krant en hoe een krant geen enkele maatschappelijke waarde meer heeft.

Maar wie bewaakt de waakhond? De hele avond was het woord internet nog niet gevallen, laat staan het woord blogger, dus heb ik het er maar op gewaagd. En inderdaad, 'Ollander Stan is de nieuwe waakhond. Zeg maar dat Peter Vandermeersch het gezegd heeft.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home