Monday, March 07, 2005

sleeping in my car

sleeping in my car
I will carress you

Eerst en vooral proficiat aan mijn zusje, die na ontelbare vergeefse pogingen eindelijk haar rijbewijs in de wacht heeft gesleept.

En wat een gedoe ook. De eerste keer had ze het naar eigen zeggen niet verdiend. De keer daarop bleek ze te onvoorzichtig te rijden, en daarna te voorzichtig. Ze had toen aan een rondpunt te lang gewacht. De man die kwam aanrijden had dan ook geen 'pinker' opgezet, dus wist mijn zusje niet of hij al dan niet de weg voor haar ging inslaan. Maar een mens moet toch ook wat risico's nemen af en toe, hè. Daar lach ik eens goed mee. Beter wat langer wachten dan een ongeval veroorzaken, is mijn devies. Maar blijkbaar niet dat van de examinator.

Geldklopperij? Een mens begint het nog te geloven. En ondertussen zeggen meer en meer mensen dat ze na talloze pogingen gewoon wat geld onder tafel staken. Het lijkt een beetje ongelooflijk, maar op dit moment kan ik er eigenlijk heel goed inkomen. Subjectiviteit troef.

Enfin, kben blij dat mijn zusje eindelijk de Vlaamse wegen onveilig kan maken. Te voorzichtig of te onvoorzichtig, het maakt allemaal niet uit...

2 Comments:

At 11:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Hoe was Disney?????? erg tegengevallen?

 
At 12:12 AM, Blogger dorien said...

Ik probeer vandaag een postje te doen, maar ik licht alvast een tipje van de sluier op: was leuk, niet spectaculair, maar wrschlijk omdat het heel erg koud was...

 

Post a Comment

<< Home