Thursday, March 03, 2005

tadaaaaaa

De eerste foto van mij was bedoeld voor in mijn profile, maar de juiste plaats heb ik ze tot nu toe nog niet kunnen geven.

Toch vind ik dat ik van enige euforie mag spreken, want na maanden is het me gelukt om een foto op mijn blog te posten. Om zeker te zijn dat het niet om een hit one wonder zou gaan, heb ik er ook meteen een tweede opgezet.

Ik heb de glazen-ballen-foto van de fantastische site flickr gehaald. Ik vind het in elk geval een pareltje. Iets te druk als wallpaper, maar perfect voor op mijn blog.

Yes!

2 Comments:

At 2:58 PM, Anonymous Anonymous said...

Ik wens je alvast veel plezier in Parijs... mag ik toch niet stiekem mee in je valies? :-)

 
At 11:53 PM, Blogger dorien said...

Haha, ik zal zien wat ik kan doen !

 

Post a Comment

<< Home