Tuesday, April 05, 2005

9% van de wereld

Aux Champs-Elysées Paraparapa

Via Tine ben ik op de lekkerste blog ter wereld terechtgekomen. Wie eens gaat kijken, weet precies wat ik bedoel. Smakelijk!! Jammie!

En dan ben ik via Luc van Braekel op een al even leuke webtoepassing uitgekomen. Je kan er berekenen in hoeveel landen ter wereld je al bent geweest en krijgt een overzichtje gepresenteerd op een wereldkaart.

Ik heb 21 landen bezocht (meer dan de Luc, hihi) en heb daarmee al 9% van de wereld gezien. Wie doet beter? Ik probeer het kaartje in mijn blog te plakken, maar voorlopig lukt het niet. Daarom wil ik jullie nog het volgende meegeven: het grootste land waar ik ooit ben geweest is Rusland. Ik ben ooit twee weken in Sint-Petersburg in een gastfamilie verzeild geraakt. Het kleinste is Vaticaanstad, waar we met de klas op Italiëreis naar een nog levende paus zijn gaan wuiven.

En het leukste? Dat weet ik echt niet. Ik heb zoveel mooie herinneringen, bedenk ik nu. Cyprus was de max, Egypte ook, en Hongarije, en Frankrijk maal tien. Misschien moet ik over elk landje eens een mooie herinnering opschrijven...Hmmm....Volgend jaar ofzo, of sneller. We'll see.

2 Comments:

At 1:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Ik heb dan wel half USA gezien maar bij landen kom ik maar aan 15 landen en 6%

 
At 1:08 PM, Anonymous Anonymous said...

heb het nog niet uitgeteld

 

Post a Comment

<< Home