Friday, April 01, 2005

afscheid van een vriend ;-)

Vandaag neem ik afscheid van mijn pda. Met mijn stomme kop heb ik hem blijkbaar niet goed genoeg beschermd, want het schermpje is stuk. Kapot. Eigenlijk zit er gewoon een barstje in, maar daardoor kan ik niet meer de juiste taken doorgeven. Over en uit.

Het was nochtans geen liefde op het eerste gezicht. Ik vond het ding eerst maar niks. Mijn agenda, die zou ik wel via mijn papieren boekje blijven bijhouden, en bellen zou ik altijd met mijn gsm blijven doen.

Maar intussen was mijn pda mijn vaste agenda, deed ik er af en toe een belletje mee, speelde ik er spelletjes op samen met mijn zusje, en trok ik er foto's mee die ik trots op deze blog plaatste.
Shit, ik mis het ding echt. En het schermpje laten vervangen is veel te duur.

Een nieuwe pda is op dit moment ook veel te duur. Dus moet ik teruggrijpen naar mijn vroegere leventje zonder. Ach ja, zo erg is het natuurlijk ook weer niet. En één ding is er wel mee bewezen: voor je het weet ben je helemaal verknocht aan de nieuwste technologïeën, zelfs al ben je geen technologiewonder zoals ik.

Heb ik nog wat te vertellen? Misschien wel. Dat spierpijn pas na twee dagen komt bijvoorbeeld. En dat deze blog is toegevoegd aan het lijstje van vriendjes van blogger John Baeyens! En dat ik heb gestemd voor de grootste Belg. Het is te zeggen: ik heb iemand genomineerd die niet in het lijstje stond, en het toch helemaal verdient.

1 Comments:

At 5:21 AM, Blogger dorien said...

Ik had het u al verteld, hoor, maar gij luistert nooit goed naar mij hè ;-)

Dirk Frimout natuurlijk. De eerste die in me opkwam, en waar ik mijn allereigenste stem op wou gaan uitbrengen. Tot hij niet in de top 100 bleek te staan.
Frimout voor grootste Belg! Ik heb nog met de man op een podium gestaan toen ik als 12-jarige met een vraag aan hem was geselecteerd en ik de vraag dus live mocht stellen. Hij was mijn idool, verdorie.

 

Post a Comment

<< Home