Tuesday, April 26, 2005

challenging!

Toevallig bij het surfen kwam ik uit op een bereleuke site, of beter: een bereleuk idee.

Een staddspel in Brussel (mijn favoriete Belgische stad), met de allernieuwste technologieën.
Bruxelles Challenge omschrijft zichzelf als volgt:

"een speurtocht die gebruikmaakt van:
de recentste multimediatelefoons van Nokia,
alle multimediadiensten: e-mail, WAP, cartografie, kleur, geolokalisatie, Location based services.
een stadsspel voor iedereen waarbij kennisgemaakt kan worden met de mobiele multimedia,
een hightech avontuur in Brussel,
een innovatief, leuk en cultureel concept"

Ik liet de website vanmorgen aan mijn baas zien, en op een mum van tijd hadden we een aantal mensen opgetrommeld. Nog een kleine mum verder waren we ook al ingeschreven. Brussels here we come.

Ik vind het vooral heel leuk omdat ik in de toekomst ook zoiets in Hasselt zou willen organiseren. Op de site van Bruxelles Challenge kan je een demo-versietje bekijken en het ziet er echt heel leuk uit. Ik kijk er alvast naar uit. Wil er nog iemand mee? Let me know!!

1 Comments:

At 12:39 AM, Anonymous Anonymous said...

zeer leuk idee, want we love brussel.
laat me zeker weten hoe het geweest is!
je vrije dag nadert...

H

 

Post a Comment

<< Home