Monday, April 18, 2005

gebrek aan leestekens

Ik krijg weer eens geen foto's gepost wat een gedoe toch, die nieuwe technologieën

Wat ik wou tonen

een foto van mezelf waarop ik mijn i-city ei voorstel
een foto van sensation de white party in Antwerpen waar ik dit week-end met mijn vriend mijn zusje en twee vrienden naartoe ben geweest

Deze week ga ik ook nog naar Nederland voor blognomics Ik hoop dat ik tegen dan wat ben uitgeslapen want na een nachtelijk tourtje van Antwerpen naar Leuven naar Sint-Truiden naar Hasselt kon ik pas in mijn bedje kruipen Intussen was het toch bijna half 7

Wegens gebrek aan inspiratie leestekens maar vooral aan foto's bye

3 Comments:

At 4:56 AM, Anonymous Anonymous said...

ben wel benieuwd naar de foto's!
vond het in iedere gval de moeite waard in antwerpen!
dank u om te rijden ook!

H

 
At 7:13 AM, Anonymous Anonymous said...

via sensation.nl kan je foto's bekijken van de belgische editie.
wie weet staat de megamix er ook ergens op...
back to white partyland

 
At 11:59 PM, Blogger dorien said...

Ik zag het, ja, coole foto's op sensation.nl. Ik wacht nog op de foto's van nick, maar die zal ik je dan toch op een andere manier moeten laten zien.
Want dat stomme foto-ding lijkt het echt helemaal begeven te hebben.
Jammer maar helaas ;-)

 

Post a Comment

<< Home