Monday, April 11, 2005

iets wat erop lijkt

Life is life

Pff, ik ben er toch niet echt goed van. STVV dat zoooo onverdiend ten onder gaat tegen KRC Genk. Vrijdag waren we erbij, en we zaten midden in de harde supporterskern. The Yellow-Blues-Armee.

Toen bleek dat Genk met alle geluk ter wereld liep te voetballen (en met de scheidsrechter aan hun zij) werd het sommigen echt te veel. Zelfs de trommel werd het veld opgezwierd en een jongetje van een jaar of zeven besloot een Genk-speler met een prop papier te bekogelen.

Ik hoop dat zijn papa hem eens goed gezegd heeft dat dat echt niet kan...

Iets helemaal anders nu: iedereen heeft het maar over de verkiezing van de grootste Belg, maar tegelijkertijd loopt er een nog veel interessantere poll: die van de ergste Belg. Maandblad Deng gaat samen met zijn lezers op zoek naar onze meest schandelijke burgers (van weleer). Jean-Marie Pfaff? Gert Verhulst? Kristien Hemmerechts? Zeg nu zelf, vee leuker dan de braafste eruit te halen. I'm in.

En nu ik toch van de hak op de tak aan het springen ben, nog dit: omdat mijn pda stuk is, heb ik geen foto's kunnen trekken van de Yellow-Blue-Armee, de trommel die wat verloren op het veld lag, de ontgoocheling achteraf. Kortom: ik ga op zoek naar een nieuwe, of tenminste naar iets wat er op lijkt.

1 Comments:

At 1:14 PM, Anonymous Anonymous said...

ja echt wel erg. stvv kan maar niet winnen van genk.
Wat interessant is, is dat anderlecht, mijn tweede favoriete ploeg, brugge op de hielen zit.
En de laatste match van stvv is tegen brugge. Wie weet heeft st-tr weer een aandeel in de beslissing wie eerste wordt.
Zo blijft het allemaal spannend.
Ergste belg? pff ga er eens over peinzen

 

Post a Comment

<< Home