Monday, April 25, 2005

jou zijn

ik wou dat ik jou was

een druk weekend achter de rug. Een weekend met spierpijnen, accuut geheugenverlies, diepe dalen en hoge hoogtes.

Een weekend dat bestond uit de teambuildingsdag met onze it-afdeling. In groepjes deden we een staddspel in Leuven. De halve stad hebben we rondgecrosst, met hier en daar een doe-opdracht. Zo moesten we zaklopen met vier in één zak. Hilarisch, want valpartijen blijven dan niet uit natuurlijk. Zeker niet als je het lot een handje helpt.

De dag hebben we afgesloten met een ouderwetse studentencantus, die bij sommigen al meer in de smaak viel dan bij anderen. Ik vond het allemaal gezellig en leuk, tot ik in het midden moest gaan zitten als koekoek en uiteidelijk een ad fundum moest drinken. Bah!

Uiteindelijk was het de bedoeling om nog iets met mijn zusje te gaan drinken, maar ik kon niet meer. Deze meid is op. Vandaar dat ik donderdag een dagje vrij gepland heb. En daar kijk ik nu al ongelooflijk hard naar uit.

Soms lijkt het onderwijs toch een ontzettend mooie baan...

2 Comments:

At 11:33 PM, Blogger dorien said...

kweet het wel! gij hebt het ook druk, maar geef toe: je hebt absoluut meer vakantie(als je zou willen). Ik moet bij wijze van spreken zelfs een voormiddag vrij nemen om eventjes naar de bank te gaan.

 
At 1:35 AM, Anonymous Anonymous said...

lieve zus,

geniet van je donderdag! mijn weekend was ook druk.
Vrijdag tot 03 uur gewertk en ook zondag heb ik 11 uren geklopt.
Tof dat jij en niels een milkshake zijn komen drinken.
Ik wou dat ik het geluid op Q kende, het is al 15000 euro waard.

H

 

Post a Comment

<< Home