Tuesday, May 10, 2005

hup zomer hup

Tis weer voorbij, die mooie zomer

Ik voel me de laatste tijd zo futloos, alsof ik de hele dag nog half aan het slapen ben. Hier en daar vang ik flarden gesprekken op, maar ik dwaal gewoon verder, dromend, soms me afvragend wat er in gods naam scheelt.

Is het de zomer die maar niet wil beginnen? Ligt het aan de weekends die soms nog drukker zijn dan de weken? Heeft iemand me te hard op mijn hoofd geklopt bij het kussengevecht? Of heb ik me tijdens het snowboarden dit weekend wat overschat?

Uiteindelijk maakt het allemaal niet uit. Het verandert niks aan hoe ik me nu voel. Het ene moment al onfrisser dan het andere. Maar dit weet ik wel: ze moet nog beginnen, die mooie zomer. Dus laat ze maar gauw aanrukken. Hup!

3 Comments:

At 1:36 PM, Anonymous Anonymous said...

hihi Niels.

Tja Dorien, misschien moet je wat meer taart eten, hoewel, niet dat papa zonder zijn middagdutje kan...

DĂ© vraag is natuurlijk: slaapt u wel genoeg?

kus

 
At 12:16 AM, Blogger dorien said...

Hallo therapeuten van mij ;-)
Misschien slaap ik niet genoeg, misschien moet ik wat meer naar de bloemen kijken. Ik probeer het in elk geval en hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen.
En just for the record: slaapt u wel genoeg?

 
At 4:23 AM, Blogger Dioniso said...

Het wordt inderdaad tijd dat de zonnestralen de batterijen nog eens opladen, ook bij mij.

 

Post a Comment

<< Home