Tuesday, May 03, 2005

kussen uit leuven

Vanavond -als het niet ongelooflijk begint te stortregenen- trek ik naar het verre Leuven. De reden? Op het Ladeuzeplein gaat er iets heel origineels gebeuren: een recordpoging kussengevecht, dus met zoveel mogelijk tegelijkertijd 'kussenvechten'.

Ik heb kussengevechten altijd al leuk gevonden, dus kan ik de drang echt niet weerstaan. Iedereen die naar het Ladeuzeplein afzakt krijgt bovendien een gratis kussen en t-shirt. En dan maar hopen dat het record gebroken wordt. Ik ga mijn zusje in elk geval een goeie dreun verkopen, en daarna heerlijk slapen op mijn nieuwe kussen.

Wat wil een mens nog meer?

2 Comments:

At 2:48 PM, Anonymous Anonymous said...

hmm, de commentaar-pagina is blijkbaar ook een beetje veranderd.

We hebben deel uitgemaakt van een geslaagde wereldrecordpoging!
hoe leuk

en dank u zus, dat je je hbvl-macht gebruikt hebt! vond het leuk!

kiss

H

 
At 2:50 PM, Anonymous Anonymous said...

hoe grappig, had daarnet je laatste zin niet gelezen.
Heb gewoonweg juist dezelfde woorden gebruikt vandaag. 'Wat wil een mens nog meer' (kussen en vechten tegelijk)

die zussen-telepathie toch.

 

Post a Comment

<< Home