Tuesday, May 17, 2005

moe (Heleen, je had gelijk)

Gisteren EIN-DE-LIJK nog eens een terrasje kunnen doen. Dat doet zo'n deugd.

Mijn weekend was er voor de rest weer eentje van hollen en dollen.
Het begon al vrijdag. Een bevriend koppel van Niels had er niet beter op gevonden dan op vrijdag de 13de te trouwen. Voor de gelegenheid moesten we richting Brussel tuffen, alwaar het leuk, maar ook laat werd.

Jammer, want de volgende dag moesten we om 11 uur op de kennismakingsdag van i-city aantreden. Daar arriveerden we dus hopeloos te laat, maar niet te laat om het belangrijkste mee te krijgen. Bedoeling was om op het einde van de dag een werkgroep te kiezen waarbinnen je wil meewerken Uiteindelijk heb ik voor de groepen 'horeca', 'e-governement' en 'grafische vormgeving' gekozen.

Na i-city rushten we ongewassen richting Leuven, naar Wogo en Deb, alweer een bevriend koppel. Volgens Niels heb ik het eerste uur alleen maar uit het raam zitten staren. Ik was eerlijk gezegd ook stikkapot.

Ook nu werd het weer laat, jammer, alweer, want de volgende dag moesten we om 11 uur in Alken zijn, om met enkele collega's te gaan fietsen. Niet zomaar fietsen: Toerisme Limburg is gestart met een 'verhalenfluisteraar', een GPS-gestuurd computertje op de fiets dat je via een schermpje de weg wijst, en je tijdens het fietsen verhalen vertelt over kastelen, geitenkwekerijen ed waar je langs fietst. Af en toe kan je zelfs stoppen voor een videofragmentje. Voorlopig kost het allemaal niks, en eerlijk gezegd: het was de moeite.

Gisteren zijn er dan enkele vrienden langs gekomen waar ik vorig jaar mee gestudeerd heb. Eerst hebben we op ons appartmentje van mijn eerste watermeloen van dit seizoen gegeten, en dan zijn we dus een terrasje gaan doen en in Commerç 34, een superleuk restaurantje, gaan eten.

Je kan je al voorstellen dat ik gisteren, na Temptation, als een blok in slaap gevallen ben.
En nog steeds moe ben...

1 Comments:

At 12:53 AM, Anonymous Anonymous said...

soms gebeurt dat wel eens, dat ik gelijk heb...

Maar Do toch, zo drukjes.
nu ja, vandaag gaan jullie boeken, dus het gevoel even weg te zijn, is er dan al een beetje he

H

 

Post a Comment

<< Home