Monday, May 23, 2005

slapen!

I've only just begun to fight

Met mijn oma begint alles stilletjes aan beter te gaan. Wellicht mag ze deze week ook uit het ziekenhuis. Wat een opluchting!

Vrijdag was ik in Mechelen voor 'blogwalk', georganiseerd door Clo Willaerts, Maarten Schenk en Ton Zylstra. Met z'n 19en hebben we over bloggen en civic journalism gediscussieerd. Ik dus ook. Met onder andere Tom de Bruyne had ik een heel leuk, interessant en vooral relevant gesprek over burgerjournalistiek. Meer en meer mensen publiceren namelijk hun dingen zelf, en één van de dingen die je je kan afvragen is dan hoe je je daar als uitgever of als stad tegenover plaatst. Al bij al een aangename dag, en vooral: ik heb ontdekt dat Mechelen een supermooie en gezellige stad is. Allen daarheen! Echt waar!

Ook Genk blijkt beter mee te vallen dan ik altijd dacht. Eergisteren ben ik daar met een vriendin een aantal cafeetjes gaan doen in het kader van Cafécamacho. Was echt de moeite: lekkere hapjes, zoete wereldwinkelwijn, zuiders sfeertje. Daar nog een vrijgezellenfeestje op z'n Italiaans bij (20 meiden met lawaai voor wel 100) en je waande je echt abroad. Ook hier weer: allen daarheen, de volgende keer dan.

Ik voel me ook weer helemaal 'levend'. Zondag heb ik dan ook mijn best gedaan en de klok rond +2 geslapen. Om kwart voor 2 smiddags deed ik mijn ogen open en ik wist dat het goed was. Slapen...Zalig!

4 Comments:

At 1:25 AM, Anonymous Anonymous said...

Ik ben bijzonder blij te horen dat het beter gaat met je grootmoeder Dorien.

 
At 7:35 AM, Anonymous Anonymous said...

Nu even iets anders: het geluid is geraden!

 
At 11:49 PM, Blogger dorien said...

Gij zijt ook een schoon. Moet ik nog zelf gaan zoeken wat het was :-) Die vrouw moet het wel door 1 delen, maar dan nog!Doeme toch!

En Tine: bedankt!!

 
At 11:49 PM, Blogger dorien said...

Door 12 bedoelde ik dus

 

Post a Comment

<< Home