Wednesday, June 08, 2005

m'n lief

Want m'n lief, altijd heb ik je lief

De nieuwtjes:

-Israël is zo goed als rond: van 7 tot 21 juli zullen Niels en ik het land doorkruisen, van Jeruzalem naar de Negev-woestijn, van de Dode Zee naar het Meer van Tiberias, en vandaaruit langs enkele dorpjes, dode zeerollen en militaire stellingen naar Tel Aviv, waar we mijn nichtje zo'n 4 dagen gaan bezoeken, en gaan uitrusten aan de stranden der Middellandse Zee. Telkens verblijven we in typische Israëlische kibbutz. Dat heeft de prijs van ons verblijf naar beneden gedrukt en is bovendien veel gezelliger.

-Ik ga eind deze maand mijn eerste stapjes op Amerikaanse bodem zetten. Voor mijn werk mag ik de bloemetjes in mijn haar steken en naar San Fransisco gaan voor eBay Live, hét event voor de eBay community. Ondanks de jetlag en het zware werk dat me er te wachten staat (netwerken, artikels schrijven), kijk ik er heel erg naar uit.

7 Comments:

At 4:18 PM, Anonymous Anonymous said...

OOOH geweldig dat je naar SF mag gaan. Mooi is het daar,ik wil er ook nog wel eens een keertje terug naartoe gaan. Geniet ervan. bofkont!

 
At 1:14 AM, Blogger dorien said...

Is er iets dat ik zeker moet gaan bezoeken, want ik ga amper tijd hebben om een stapje in SF te zetten?

 
At 5:28 AM, Anonymous Anonymous said...

wel gezellig zo'n trip naar sf!.
ben dan mijn laatste examebns van germaanse aant afronden...

Ps Natalia komt naar de midweek in st-tr, u komt toch ook?

H

 
At 6:20 AM, Blogger dorien said...

jaaa, maar je moet reserveren, zie ik. Al gedaan?

 
At 11:14 PM, Anonymous Anonymous said...

check eens hier: tuvu.typepad.com/monuments/living_in_israel/index.html
voor veel verhalen/tips/ideeen

greetz.
ine

 
At 1:29 AM, Anonymous Anonymous said...

Wij zijn er ook niet lang gebleven maar dat vertel ik je later wel eens waarom niet, als je terug bent hihi... Ik wil er zeker nog een keertje terug want 1 dag was ECHT te kort. Fishermans warf is wel heel erg in trek en leuk zijn de kleine kraampjes waar je heel lekker seafood kan eten, als je dat graag lust tenminste. Wanneer mag je gaan??? http://www.fishermanswharf.org/ToDo.htm

 
At 1:37 AM, Anonymous Anonymous said...

Ohja, the place to be is Pier39... Echt daar moet je naartoe! http://www.pier39.com/home.cfm

 

Post a Comment

<< Home