Friday, July 29, 2005

hollands handelaarsinstinct



Dit is de foto die ik altijd al heb willen droppen op mijn blog. En nu is het eindelijk gelukt. Helemaal niet meer up to date, want maanden geleden getrokken. En we staan er ook niet helemaal op z'n mooist op (mijn zusje en ik). Wél helemaal in het wit. We waren dan ook met een aantal mensen afgezakt naar Sensation White, een mega-dance event in het Sportpaleis van Antwerpen, waar je alleen maar binnen mocht als je volledig 'en blanche' was. Zaaaalig om te zien, een heel wit sportpaleis.

Sensation werd georganiseerd door het Nederlandse bedrijf id&t. De white party was een eerste poging om voet op Belgische bodem te zetten; in Nederland zijn ze een fenomeen en organiseren ze mega-dance events, buiten, op de wei, zoals de rockfestivals, maar dan met andere muziek. Steeds uitverkocht, en populairder dan hun Nederlandse rockbroertjes. Hun tweede grote Belgische feit vindt binnenkort plaats, in Boom. Tomorrw'land. Het klinkt veelbelovend. En hoewel ik nog niet weet of ik ga, ben ik toch ondersteboven van hun aanpak. Intussen heb ik al een CD toegestuurd gekregen met de mix van Sensation White (én een uitnodiging voor Tommorrow'land), heb ik plastieken grasperkjes in mijn brievenbus gekregen, en zie ik overal flyers en affiches van id&t. Dat Hollandse handelaarsinstinct is still alive and kicking, als je het mij vraagt.

5 Comments:

At 8:44 AM, Anonymous Anonymous said...

lijkt me 'harstikke leuk' zo een hollandse party :)

 
At 4:34 PM, Blogger Astrid said...

toevallig uit st-truiden...?
ben je de linkse of de rechtse...die linkse ken ik precies van ziens vanop café...kan er ook volledig naast zitten hoor...

 
At 12:40 AM, Blogger dorien said...

idd! Maar intussen ben ik een echte 'Hasseleer' geworden. Mijn zus woont wel nog in Sint-Truiden, dus je zult haar wel kennen, ja. Ze is ook altijd trouw aanwezig o de midweekfeesten ;-)

 
At 12:41 AM, Blogger dorien said...

de linkse is dus mijn zusje

 
At 2:16 PM, Blogger Astrid said...

vandaar dus!
moest er terug aan denken toen ik haar gisteren ook op de midweekfeesten zag! :-)
dus, via een lange weg liggen wij in 'connectie' met elkaar...de wereld is toch klein...

 

Post a Comment

<< Home