Monday, August 08, 2005

good for you?

wat's gebeurd?

Wat's gebeurd? Niet veel, niet weinig, niet niks, niet alles. Met zo'n weer gebeurt er gewoon niet zo heel veel. Tussen twee regenvlagen door kom je al eens buiten, om dan weer snel onderdak te zoeken als de druppels van wéér een bui stilletjes naar beneden beginnen te vallen.

Wat gaat er gebeuren is misschien een betere vraag? Woensdag is het op de grote markt van Sint-Truiden de Greatest Hits Party van q Music. Gratis en voor niks.
Er kan daar wel eens heel veel volk gaan opduiken. In de krant stond immers te lezen dat q Music, na Radio2 en Radio Donna de grootste radiozender van Vlaanderen is. En in Limburg zijn ze al de grootste, met rond de 30% marktaandeel, als ik me niet vergis. Een verklaring voor het Limburgse succes hebben ze bij q Music niet. In elk geval had ik ook al een hele tijd de indruk dat echt iedereen naar de zender luistert. 'Het geluid' was een dagelijks gespreksonderwerp, en na een tijdje niet meer te missen. En als je af en toe iemand in de file dezelfde liedjes ziet meekwelen als jij, dan is q echt overal. Good for you, daar ben ik nog niet uit. Misschien heb ik daar na woensdag een beter zicht op! Let's party!

1 Comments:

At 1:58 AM, Blogger Dioniso said...

Ik luister hier in Spanje soms naar Donna via het internet. Maar ik vind het ook niet meer wat het geweest is, en dat stemmetje van Evy Gruyaert begint me ook stilaan te vervelen. Ik wist niet dat Q zo groot was geworden. Ik zal er eens online naar moeten luisteren.

 

Post a Comment

<< Home