Wednesday, August 24, 2005

pukkelpopdromen



Afgelopen weekend was het pukkelpop in de Kiewitse weiden. Ik heb er vol bewondering geluisterd naar Ozark Henry, me suf gedanst op Tiga en een beetje ontgoocheld meegezongen bij Heather Nova. Intussen waren een aantal enthousiastelingen van i-city achter de schermen hun draadloze festivalgids aan het uittesten: via hotspots kon je je vrienden vinden,een plannetje van het terrein, de kalender raadplegen,... Chokri was meteen te vinden voor het intitiatief en gaf Jan en Eli (de twee 'mannen' achter de festivalgids) een hele box backstage om hun toepassingen te kunnen uittesten. De dag voor Rimpelrock (een week voor Pukkelpop) hadden ze zich daar al helemaal gevestigd. En sindsdien hebben ze er geslapen en gegeten tussen de sterren, en zich ook af en toe zoals de gewone mensen op terrein begeven. Hier foto's van Eli en Jan, en van Karen (i-city) en mij, de dag voor rimpelrock.

4 Comments:

At 2:18 AM, Anonymous Anonymous said...

Oh ik ben blij dat shokri ervoor te vinden is :)
Mooie foto van jou en karen :))

cya soon!

Hier vind je mijn pukkelpop steenweg sfeerfoto's ;-)

http://www.pbase.com/tineke/pukkelpop2005

 
At 1:41 PM, Blogger herm said...

heather nova en ontgoocheling? vreemde combinatie...

 
At 1:31 AM, Blogger dorien said...

Dank je Tine!!
en zoals ik al schreef: heel geslaagde foto's!

En Herman: Heather Nova leek er helemaal niet met haar gedachten bij. Het optreden was zo 'normaal', zonder ups en downs, zonder emotie. Dat laatste vooral. Maar ik blijf fan, zo'n fantastische stem. Amai!!!

 
At 1:45 AM, Blogger Astrid said...

Karen lijkt verdacht veel op Natalia op die foto...:-)
en heather nova en ontgoocheling hoor ik ook niet graag in één zin...maar zoals jij al zei: wat een fantastische stem, wie kan daar nu niet in zwijm voor vallen!
En voor de rest hoop ik dat je goed gepukkeld hebt! Maar met zo'n affiche kan dat nooit fout gelopen zijn, mich dunkt!

 

Post a Comment

<< Home