Tuesday, October 25, 2005

bekijks




Foto 1: vrijdagavond gaan shoppen in Berghaus. En thuisgekomen met een nieuwe broek, nieuwe rok, nieuwe pull, en een rode muts. Na onze inkopen uitgerust in het Berghaus-café, het meest modieuze van de streek ;-)

Foto2: zaterdag naar een match gaan kijken op de Gaz de France in Hasselt. Alwaar mijn zusje haar hoofd in dat van Kim Clijsters stak en de plaat daarna vakkundig sloopte. Jammer dat ik net te laat was voor die foto. Want pas toen hadden we bekijks.

4 Comments:

At 1:45 AM, Blogger Dioniso said...

Berghaus! Daar heb ik in een ver verleden nog vakantiewerk gedaan. Dé baas gaf mij zijn autosleutels en liet mij zijn auto gaan laten wassen, en ik tegen 170 over de universiteitslaan met zijn dikke bmw.

 
At 2:02 AM, Blogger dorien said...

oe, dat klinkt wel heel sjiek!
wat moest je daar dan precies doen, behalve BMW's wassen?

 
At 2:35 AM, Blogger Dioniso said...

Voor de rest was dat administratief werk. Zien wat er binnenkwam en wat er buitenging, en de nummerkes juist ingeven in de computer.

 
At 3:50 AM, Anonymous Anonymous said...

jaja eigenlijk wou ik die plaat stiekem mee naar huis nemen maar dat plan mislukte al snel toen ik het met iets te veel kabaal omver liet vallen. we hebben toch een goei gelachen he

 

Post a Comment

<< Home