Tuesday, October 18, 2005

beringen here we were






25 is een mooie verjaardag om eens iets speciaals te doen. Maar wat is speciaal? Het eerste waar ik aan dacht bij het woord 'speciaal', was de mijn van Beringen. We hebben de terril ooit op een mooie lentedag beklommen, en de wandeling, de natuur, de omgeving, vond ik heel speciaal. Vandaar nodigde ik iedereen uit in Beringen. Voor een bezoek aan de mijncité en de moskee. En een etentje achteraf. Ik heb er zelf best van genoten, want ondanks mijn impulsieve en vrij late uitnodiging is er veel volk - met veel mooie cadeautjes- komen opdagen :-)

3 Comments:

At 2:05 AM, Blogger Dioniso said...

Wat een origineel idee. Nog een zeer late gelukkige verjaardag.

 
At 2:33 AM, Anonymous Anonymous said...

het was plezant, werkelijk waar.
Wat een leuke reactie trouwens op je blog, jij winner!

 
At 4:51 PM, Anonymous Anonymous said...

Inderdaad een heel origineel idee, maar vooral die leuke geschenkjes krijgen is plezant he :-)

 

Post a Comment

<< Home