Friday, October 28, 2005

game over

Ik staak.

Maar da's misschien iets te makkelijk.

Dus ik link, en da's ook altijd leuk.

Ik link naar Tine haar fotosite, waar je prachtige foto's van de Gaz de France kan zien.

Ik link naar the tits, ass and cuteness test, waar je kan achterhalen op wat voor type vrouw je valt en je resultaten kan vergelijken met die van andere testers. Hoewel ik niet 'voor de vrouwen' ben, heb ik de test ook gedaan, en blijkt dat ik op redelijke kleine tits en asses zou vallen, maar veel belang hecht aan cuteness. Wie zal het zeggen, waar blijft die mannentest?

En mijn laatste link gaat naar de volgende site, waar duidelijk wordt wat je power color is. Die van mij is indigo, en de uitleg erbij klopt als een bus (ik vond het zelfs een beetje akelig...). Vandaar: allen daarheen!!

Game over...

2 Comments:

At 4:28 PM, Anonymous Anonymous said...

Oh Do, ik ben eindelijk door mijn foto's heen. Ik weet niet of ik ze allemaal op pbase ga plaatsen maar een deel vast wel. Doe ik morgen of zal ik zeggen straks... inmiddels alweer 1:30 ... tijd om de ballen uit mijn gedachten te smijten en schaapjes te tellen :-)

 
At 2:33 AM, Blogger dorien said...

Je foto's zijn dan ook prachtig, Tine!!!
En hopelijk zijn de schaapjes snel gekomen :-)

 

Post a Comment

<< Home