Tuesday, October 11, 2005

geslaagde test







Een hele week naar Dwars door Hasselt toegeleefd: de alfa-testgebruikers van het project i-City en de fonkelnieuwe stadsreporters van HBvL werkten er samen aan een ongelooflijke stunt: op handcomputertjes konden mensen hun tijd raadplegen, het parcours bekijken, algemen informatie raadplegen,...Ook foto's en artikels van de stadsreporters verschenen op het toestelletje, én op schermen aan ons klein maar gezellig standje. En dat allemaal hebben we op een week tijd voor mekaar gekregen, toen een zotte alfa besliste om 'iets' met Dwars door Hasselt te doen... Doodmoe, maar heel fier, was ik die dag :-)
En tja, een mens zou het nog vergeten, maar ergens tussen al die drukte in ben ik verjaard. Ik besefte het bij momenten zelf niet, maar geen nood. Zaterdagavond zijn we naar Vorst Nationaal afgezakt voor een schitterend concert van Jamiroquai. Dat we een uur te laat waren door ongelooflijk verkeerd te rijden (we waren bijna in Mechelen, en in de andere richting zijn we zelfs tot Waterloo-centrum geraakt!!), was alleen maar een reden om me van moment één te laten gaan. Wat een show, wat een optreden. Ik had plots weer alle energie van de wereld.

6 Comments:

At 1:25 PM, Anonymous Anonymous said...

Dag onehitwonder ofte dorine from the blog. Dat je zondag (of was het zaterdag) jarig was heb je goed kunnen verzwijgen in de Dwars-drukte. Dat kan alleen met een kruidige koffie nog goedgemaakt worden, nog het liefst met een toefje slagroom en melkschuim erboven op.
Giacomo

 
At 1:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Dorien natuurlijk en niet Dorine. Schoonheidsfoutje! Moet de Dwars-decompressie zijn...

Giacomo

 
At 4:19 PM, Anonymous Anonymous said...

AH OH Hoe jammer dat we dat niet geweten hebben en jij zei nog van dat we allemaal in september of oktober jarig zijn. tssss dom van mij om niet eens te polsen naar jou datum... en die was wanneer????
Toch nog een dikke smakkerd en drie hiep hiep hoeraaaa's voor Dorien niet alleen voor je verjaardag maar ook voor de schitterende zondag!!! BTW, mijn foto's zijn allemaal gepost, twee dagen werk en voldaan! (zou leuk zijn om nu wat kijkers te krijgen ;-) CYA soon!

 
At 11:41 PM, Blogger dorien said...

Vrijdag was ik jarig (de 7de dus). Ik wou jullie tracteren op DdH, maar is er helemaal niet meer van gekomen...
En, Tine, dat is toch helemaal niet erg: ik heb niks gezegd, hè ;-) Kwou eigenlijk gewoon niet tracteren ;-)

 
At 9:29 AM, Blogger susanne said...

Danke für Deinen Besuch auf meiner Seite!

Ich habe Dir dort auch zurück geschrieben. Leider verstehe ich jedoch Deine Sprache hier nicht.
Nennt man das eigentlich - niederländisch oder belgisch?

Ich werde mich natürlich freuen, falls Du mir wieder einmal auf meiner Weblog einen Kommentar schreiben möchtest...
...und schicke Dir viele Grüße aus Deutschland!

 
At 4:48 PM, Anonymous Anonymous said...

haaaaaaaa en nu hebben we die traktatie toch nog gekregen ;-) Het was een super gezellige avond vandaag.

 

Post a Comment

<< Home