Monday, October 24, 2005

wolkjes

It's a new day, and it feels like the first day of my life
It's a new day, and I wonder,
Can you see it in my eyes?

Ik loop op wolkjes. Kleine wolkjes. Grote wolkjes. Overal om me heen zijn ze. Donzig. Wit. Blauw. Grijs. En alles ertussen in. Ze nodigen me uit om me in hun vacht te rollen, in te wikkelen. Ze nodigen me uit om eindeloos in hun kleuren, geuren en vormen rond te dwalen. Ze nodigen me uit om een deel van hen te worden, voor altijd.

Ik loop op wolkjes!

1 Comments:

At 3:48 AM, Anonymous Anonymous said...

je schrijft echt mooi dorien.
Gisteren sex and the city gekeken op dvd, je kan echt niet stoppen als je eraan begint.

Wat hefft jouw wolkje gemeen met sex and the city: ze ontroeren mij (weliswaar op een andere manier).

 

Post a Comment

<< Home