Tuesday, November 15, 2005

energie

Dit weekend was er eentje om niet snel te vergeten. Met z'n twaalven bezetten we een oud huisje (uit 1869 om precies te zijn) nabij Sankt-Vith.

De voorgeschiedenis:
Intussen bijna twee jaar geleden studeerde ik in Brussel, en pendelde daarnaartoe vanuit Leuven. Dat deden nog enkele andere mensen samen met mij en zo werden we al snel 'de Leuven-crew'. En die crew schoot heel goed met mekaar op. Omdat we mekaar naar onze goesting nog maar veel te weinig zien, hadden we ergens in april al afgesproken om het weekend van 11 november naar de Ardennen af te zakken met partners.

De nageschiedenis:
Heerlijke wandelingen, zalig (zelfgemaakt!) eten, scoutsspelletjes met ballonnen, spagettislierten en choco-boterhammen, quizzen, vertellen, mislukte practical jokes, zeveren, lachen...

Het voelt echt goed om je zo op je gemak te voelen tussen mensen. Ik ben dan ook stralend en vol energie aan mijn week begonnen.

2 Comments:

At 8:49 AM, Anonymous Anonymous said...

Do, da's graag gedaan hoor, je zo veel energie en straling bezorgen. Dat doe ik (en ik spreek ongetwijfeld voor de hele Leuven Crew) graag snel opnieuw :-) Te beginnen met laarzen gluhwein in december...
Fredje

 
At 2:53 PM, Anonymous Anonymous said...

Oh dat klinkt als een super gezellig weekend. Ik ben blij dat je zo genoten hebt!

 

Post a Comment

<< Home