Monday, November 07, 2005

zonnige tijden







Gisteren heb ik via Photo Story 3 het verhaal van onze vakantie in Israël ingeblikt. Die Photo Story is echt iets fantastisch, vooral omdat het zo makkelijk is. Je voegt via het programma heel eenvoudig foto's toe, kan tekst op je foto's schrijven, per foto tekst inspreken én achtergrondmuziekjes kiezen. Zo eenvoudig als wat. Want geloof me, het is zelfs mij gelukt: een kant en klare 'documentaire' van een half uurtje over onze vakantie. De proefkonijnen, zijnde onze ouders, reageerden errug enthousiast. En omdat tijdens het vertellen de heimwee naar zonnige tijden weer daar was, wil ik op mijn blog ook nog een aantal foto's zetten van onze onvergetelijke reis.

4 Comments:

At 5:16 AM, Anonymous Anonymous said...

die zalige zomerzon...

 
At 7:59 AM, Blogger dorien said...

idd!!!
kan niet wachten om je mijn verhaal te laten zien :-)

 
At 4:20 PM, Anonymous Anonymous said...

WOW die eerste foto van jou en Niels is buitengewoon fantastisch! Als 10e eens veeeeeeeeeel tijd heeft gaat ze dat programma ook eens bekieke ;)

 
At 2:34 AM, Blogger dorien said...

zeker doen, tine, en amai, fijn om een compliment over een foto te krijgen van u! We hadden de camera nochtans gewoon zelf vast. Een lukcy shot, noemen ze dat dan, zeker ;-)

 

Post a Comment

<< Home